Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

T.
2010-02-17 17:01:58
Statusas: Svečias

Pabuvom ilgaji savaitgali Zagarkalni...Nors ne pirma karta ,bet super...ISPĖJIMAS. visi kas ieško gyvenamo ploto (truputi prabangesnio)... Nesirinkite sodybos "RAKSI" labai nusivylsite aptarnavimu, salygom, o jei besimaudant nedinks vanduo , o miegant nelašės ant galvos tai žinokite , kad Jums pasisekė...ATSARGIAI.

Buvome tris kartus ir gyvenaome skirtingos evietose CIRULISI, SAULES VARTI ir RAKSI. Normalaiusios salygos SAULES VARTI. (tik kad pavaziuot reikia...)

Dariust
2010-02-12 08:16:32
Statusas: Narys

Dėkui už patarimą. Radome tik 30 km. nuo Cesio, nes Cesyje viskas užimta išvarom sekmadieni dviem dienom.
T
2010-02-11 15:34:46
Statusas: Svečias
Zagarkalnio puslapyje yra apgyvendinimo nuoroda. Buvau Motelyje :Saules varti" - 6 balai. ir Cirulisi - 5 balai...BET JUK VAZIUOJI NE VIEŠBUTI SEDĖTI TAIP KAD SEKMĖS
Dariust
2010-02-11 09:39:58
Statusas: Narys

Sveiki. Gal kas žinote, kokia nakvyne toje vietoje. Gal pasidalintumėte.
juozas
2010-01-24 21:04:39
Statusas: Narys

http://www.youtube.com/watch?v=xF4c_BacHJo radau faina filmuka kaip smagiai galima pasnwbordint zagarkalnyje
Svecias
2010-01-03 21:00:06

Buvom savaitgali Zagarkalnyje.

Tikrai puikiai paslidinejome.

Vakare ir is ryto zmoniu labai mazai. Tarp 2-4 val. buvo gana nemazai. Taciau prie keltuvu laukti max 1-2 min. Su inventoriaus nuoma siek tiek sudetingiau, eilute gana letai juda. Idealu jei savo turite.

Trasu yra visu lygiu ciuozejams, kas nori pasismaginti gali isbandyti Ozokalns trasas. Ten veza autobusiukas nemokamai.

Servisas Latvijoj tikrai geras, sestadieni prie keltuvu net nemokama arbata visiems dalijo. Labai smagios trasos.

2009-12-29 10:22:22
Statusas: Svečias
jei jus apie air baga tai jau ne pirmi metai jis ten stovi
proza73
2009-12-28 22:16:48
Statusas: Svečias
Buvom si savaitgali Zagarkalnyje. Afigienai paslidinejom. Sunku buvo patiketi, kad lietui lyjant rasim tokias trasas. Su varlinyku veikia 7 trasos ir 6 keltuvai. Zmoniu nemazai, taciau pasiskirsto ant kalnu, ir prie keltuvu eile buvo iki 5 zmoniu.
griske
2009-01-23 19:28:44
Statusas: Narys
 tas ''atrakcionas'' trasos gale  tiesa ,kad kamera kas 3 sec keistu vaizda apacios spustelkit uzrasa
griske
2009-01-23 19:24:00
Statusas: Narys
sveiki...esu slidinejas zagarkalny..pailsejom nerealiai..,bet to ka nuo siandien siulo snieglentininkams.....dar neteko matyt .............siulau visiems uzeit y ju www.zagarkalns.lv kur desinej yra   web camera  ir pasijunkit  1 kamera ,manau ne vienam (ypac snieglentininkams) bus