Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

Algirdas
2012-04-20 12:27:15
Statusas: Svečias

Aš ir numatęs kitiems metams La Rosiere. Taip pat  svarstau is kurios pusės važiuoti. Norėčiau išbandyti Italijos La Thuile kurortą (nes italuose dar negyvenęs), bet, manau, kad prancūzuose bus kaip tik paparasčiau susirasti  gyvenamą vietą. Aišku dar nėra kainų, bet pagal buvusius variantus tai prancūzijoje yra daug neblogu variantu su pirtim ir pan už neblogas kainas. Kaip atsiras kainos - būtų įdomu pasidalinti info su variantais iš abiejų miestelių. Kaip dėl trasų kiekio - tai jų gal ir galėtų būti daugiau, bet manau užteks. Šiemet buvau Paradiski - tai visų neišvažinėjau, nes labai didelis kurortas ir dar vaiku buvo (nors ir gerai čiuoženčių), bet vistiek tempas krenta. Dar daug laiko prarandi su dideliu keltuvu "autobusu" keldamasis tarp dviejų slėnių (trasų tarp jų nėra). Todėl nusprendžiau pabandyti mažesnį kurortą ir, tikiuosi, nenusivilsiu. Dar paradiski juodas trasas iš kilometražo galima išbraukti, nes jos netvarkomos ir čiuožent su kompanija įvairaus lygio slidininkų sugaišti daug laiko, o malonumo patiri mažai. Bet c vitamino prisigaminau iš juoko daug, nes vaizdelių buvo "gražių" ir viskas gerai baigėsi (kaip kas ir slides nusiėmė, nors jau daug metų slidinėja ir visai neblogai). O čia, manau, visos bus tvarkomos. Taip pat i keltuvų dengtų yra ir atsiliepimai neblogi (nos jų ir nedaug):

KaJenius, 2011-11-29 11:10:12 (IP: 82.135.246.237)

Slidinet cia buvau dukart - abi buvusias ziemas. Tobulas kurortas - zmoniu mazai, trasos fantastiskos. Pries tai buvau Kaprune ir Soldene, ner ka lygint anu su Thuile :) gyvenimas planibel viesbutyje ner labai brangus ir gyveni vos keli metrai nuo keltuvu ir trasu pabaigos :) jei ne nauju vietu ieskojimas tai su seima vaziuotume ir ateinancia ziema, bet cia butinai dar ne karta sugrisime!

, 2010-02-27 11:40:12 (IP: 78.62.192.136)

ziauriai geras kurortas

Dzebdze
2012-04-10 16:27:37
Statusas: Narys

Tikrai manau, kad rasi ką veikti. Kiek žinau pats nespjauni į užtrasę, o kiek aš spėjau pamatyti, tai prie gerų oro sąlygų ten jos sočiai. Taip pat ir trasų užtektinai, ir visokių atrakcijų. Kaip minėjau, mes dalyvavome safaryje-pralėkei vieną-du kartus trasa, ušsidėjei pliusą ir tolyn Pačiame La Rosiere nebuvom, bet kiek matėm nuo kalno daugiaaukščių kaip ir nepastebėjom- gražūs, maži medinukai. O Čiornai nesvarstei varianto gyventi La Thuile- italuose turėtų būti pigiau (ant kalno baruose tai tiksliai). Ir šalia už kelių kilometrų kitoje slėnio pusėje Kurmajoras.
Dzebdze
2012-04-09 23:37:31
Statusas: Narys

Trečią dieną važiavome į LaThuile-La Rosiere regioną, nuo viešbučio apie 70km ir 1,2h kelio. Jis jungia du regionus: slidinėjama Italijoje ir Prancūzijoje. Vykome įspūdingu Aostos slėniu, kuris visas nusėtas senovinėmis pilimis ir gražiais miesteliais. Deklaruojam 160km trasų. Slidinėjama 1500m -2600m aukštyje. Startavome LaThuile, kaip ir kituose regionuose iš pat ryto lėkėm į patį tolimiausią regiono tašką La Rosiere (nors tiesa čia iš ryto apsukome ratą raudona 7 trasa iki pat pradinio taško, nes manėme, kad po pietų ji bus pažliugusi). Išvažinėjome beveik visas trasas- patikusias ir ne po vieną kartą. Nebandėme tik 24, 2 ir 1 prancūzų pusėje ir 6 ir 5 italų pusėje. Pora kartų pasedėjome baruose- labai įspūdingas vaizdas bare Plan du Rapos prancūzų pusėje (plane pažymėtas „T“ raide) Prancūzų pusėje nemažai važinėjome pačiame krašte-prie modernaus-greito Roches Noires Exp keltuvo. Ten yra ir snow parkas ir slalomo trasa, kuria labai smagiai pralėkėme ir nors mėlyna, bet tikrai nebloga, ilga 12, 13 trasa. Taip pat labai linksma buvo išbandyti kroso trasą po keltuvu Le Fort. Po to norint grįžti pas italus reikia nemažą atkarpą pavažiuoti bugeliu. Rusų forumuose buvau skaitęs, kad kai kam sunkoka visur paslidinėti ir spėti su bugeliu grįžti, bet aš manau, kad bent vidutiniškai slidinėjančiam tai neturėtų sukelti jokių problemų. Italų pusėje labai patiko 23 juoda, kurią keletą kartų nusileidome. Taip pat įspūdingos 2 ir 3 juodos- 3-oje vyksta varžybos ji posūkiuose aptverta, plati, labai kintančio ir įdomaus reljefo ir buvo geros kokybės net dienos pabaigoje, nes eina mišku, šešėlyje ir labai mažai žmonių - rekomenduoju J Pabaigai kokią spėjau susidaryti nuomonę per vieną dieną- regionas visapusiškas, jame rastų veiklos bet kas ir sportininkai ir pradedantieji. Yra visko, užtrasinio slidinėjimo irgi iki valios (aišku ne kovo pabaigoje). Tiesa prancūzų pusėje trasų žymėjimas skiriasi nuo žemėlapio (tą skaičiau ir forumuose), taip pat ir kai kurios trasos trečdalis išlyginta, kita dalis palikta sušalę gubriai (vienu žodžiu prancūziškai J). Regione tikrai būtų ką veikti dvi tris dienas.