Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

james
2015-03-04 16:24:51
Statusas: Narys

Papildysiu. Buvau vasario vidurį. Gal buvo vėsiau, bet po pietų trasos nebūdavo išmaltos, kaip tu minėjai. Taip pat gyvenau Mauterndorfe. Rekomenduoju būtent čia apsigyvent, nes jis yra vidurys tarp visų keturių kurortų(jeigu renkatės Lungo skipasą).

Fanninberge  tik du, bet geri keltuvai, neskaitant bugelių. Šis kurortas labiausiai patiko vaikams. Ilgos mėlynos trasos.

Obertauernas patiko, kad visą kurortą galim apčiuožti ratu tiek pagal laikrodžio rodyklę, tiek prieš. Labai gerai-baisi 26 juoda trasa.Kažkas minėjo, kad būtent Obertauernę daugiausi mėlynų trasų ir tinka pradedantiems. Ne visai taip sutikčiau. Taip mėlynu ten yra, bet norint apkeliauti ratu visą Obertauerną mėlynom trasom nepavyks. Teks dalį įveikti raudonom.

Grossek-Speiereckas - kažkaip nepatiko, mediniai suoliukai. Toks pasirodė vietinis kurortėlis.

Katcberg -Aineck - be konkurencijos A1 trasa.

Publika visi vietiniai+ čekai, slovakai. Lietuvių nei vieno nesutikau. Kaip ir lenkų, rusų.

Gonzalez
2015-03-02 22:07:09
Statusas: Narys

Pasidalinsiu šviežiais įspūdžiais iš Obertauern ir Lungau regiono. Slidinėjome paskutinę Vasario savaitę.
Skipass - verta pirkti Lungo skipass'a apimantį -Obertauern (100km trasu) - Katschberg-Aineck (70km) Grossek-Speiereck (50Km), Fanningberg (30km).

Obertauern - atvirai, tikejausi kad labiau patiks - turbut pernykstis slidinejimas Zilertalyje islepino:)  - dauguma trasu trumpokos ir ne viena ju pabaigoje turi ilgas atkarpas be nuolydzio kol daciuozi iki keltuvo; daug zmoniu trasose, ko pasekoje 12-13 val trasos jau ismaltos ir mogulines (prie to dar prisidedavo saules siluma, nes dauguma trasu slaituose i pietvakariu puse ir abi dienos jomis slidinejant buvo sauletos). Vienintelis issigelbejimas buvo trasos nr 1 (a, e, b, ir t.t.) - ilgos, idomios ir jos islikdavo seselyje - jom dedu pliusa. Kam aktualu uz trasu paslidineti tai Obertauerne tam yra daug galimybiu, bei pakankamai sniego turejo.

Katchberg - Aineck - labiausiai patikusi regiono dalis, susidedanti is Aineck'o ir Katchbergo kalnu, ypac patiko trasos Aineck'o kalne  - ilgesnes nei Obertauern'e, turi viena net 6km trasa - A1 , labai smagios buvo 11 raudona ir juoda (nors nesu juodu megejas) ir zmoniu maziau nei Obertauerne. Vienintelis minusas tai pirmas keltuvas keliantis is St Margareten meistelio i Aineck'a - dvivietis /atviras/letas - turbut jau Jasnoje tokiu nebera:) nors virsuje buvo dvi gondolos, taciau i apacia nesileisdavome ir tai dideliu problemu nesukele. Kadangi taip patiko sis kalnas jame slidinejome 3 dienas.
 Grossek-Speiereck - mazesnis centriukas 1 diena/pusdieniui - nesijaute kad ten butu 50km trasu:) turi kelias smagesnes raudonas trasas viena nuo virsunes, ir kitas kurios leidziasi iki kalno apacios, leidomes po ne viena karta. Melynos labai jau melynos.  Na bet vistiek verta aplankyti si kalna.
 Fenningberg'o neaplankeme - nusprendeme kad neverta gaisti laiko vykti iki jo del mazo trasu kiekio, o geriau Ainecke paslidineti.

Gyvenome Mauterndorf'e - i trasas vazinejome savo masina, ne itin patogus skibu'so grafikas buvo is musu miestelio... retai vaziuoja, o i tolimesnes trasas reiktu su persedimu vaziuoti. Prie visu kalnu yra nemokamas parkavimas, mums su masina buvo patogu vazineti.  Tad vykstant i si regiona tai reiktu tureti omenyje, nebent gyventumete Obertauerne ir jame didziaja laiko dali planuotumete slidineti, nes ten visas miestelis apsuptas trasu, praktiskai is visu viesbuciu pasiekiamos trasos.

Sniego visi kalnai turejo pakankamai, dar privalumas kad palyginus netoli Lietuvos  (1380 km) tad pirmyn ir atgal suvazinejome Non-stop.

Atomikas
2013-09-18 13:29:34
Statusas: Narys

pasiulymai ieskantiems darbo (slidinejimo trasos salia)

Andris
2012-10-12 14:59:54
Statusas: Narys

Kaip ten tiek apartamentu kontaktai.. dar yra?

dddd
2011-02-20 12:33:30
Statusas: Svečias

Nors ir nežadėti, bet įspūdžiai. :)

Gyvenome Untertauern'e, tarp Radstad'o ir Obertauern'o. Apgyvendinimas tikrai buvo geras, apartamentai nedideli, bet jaukūs ir praktiškai be jokių trūkumų. Pirtis, internetas, didelis meeting room'as su dideliu televizoriumi, kuriame darėme dienos video peržiūras. Snowboard'ų/slidžių laikymo kambarys - su batų džiovykla, patogiai privažiuojamas viską susikraut į busiką. Šalia apartamentų ~50m skibus stotelė. Skibus'u važiavimas iki trasų 23min, busiku - 15min. Jei kas norės, galėsiu duot apartamentų kontaktus.

Trasos. Pakankamai senokai nemačiusios šviežio sniego, kai kuriose, nepopuliariose trasose - žemių lopinėliai, bet jomis neslidinėjant - visiškai dzin. Per 6 dienas trasas išvažinėjau aš, išvažinėjo ir beveik visi antramečiai berods visas. Offpiste'ų dydžiai - įspūdingi, bet vėlgi seniai besnigus realiai važiuojami tik du dideli, kuriuose reikia atidžiai dairytis - nepasimaut ant uolos. Patyrusiems slidininkams - puiku, bet važiavo berods ir čiainykai po vieną kartą. Svarbiausia, kad vestų patyręs.

Snowpark'as - nebuvo praktiškai pusės internetiniame puslapyje žadėtų dalykų. Manyčiau, dėl sniego trūkumo. Nėra bigair'ų, halfpipe'o. Quarterpipe'ų tik užuomazgos. Realiai 3 važiuojami vidutinio dydžio tramplynai, viena labai smagi ir pora paprastų sienų. Dėžių nedaug, tramplynų begineriams užtenka. Mano išvada - skystokas parkas, bet daugumai mūsiškių užteko ir tokio.

Barai - realiai sėdėdavom ir pietaudavom viename. Maistas 6-10 eurų, porcijos nemažos, porai galima drąsiai imt sriubą+antrą, mokėt ~12-15 eurų ir papietaut tikrai sočiai. Alus 4 eurai bokalas. Karštas vynas tiek pat. Štrudeliai - 3.5 - 4.5 euro ir tikrai neįspūdingi. Kitko neėmiau - nežinau.

Nuomos kainos. Apie 130 eurų snieglentės komplektas savaitei. Radstad'e ~20 eurų pigiau. Šalmo nuoma 20 eurų savaitei, patikus gali pirkt tokį patį naują, nuomos kainą įskaičiuojant.

Kurortas praktiškai skirtas austrams, nei suvenyrų rasi, nei daug kitų kalbų išgirsi. Per savaitę buvom sutikę tik tokius pat kaip mes priklydusius rusus. Nei vieno lenko, jokių prancūzų ir panašiai. Vokiečių turbūt buvo, bet kai dialektų neskiriu, tai skambėjo visi vienodai. Žmonės po mano praeitų metų USA - visiškai nedraugiški, braunasi, eilės dažnai neegzistuoja. Lygumoj nei vienas nepaduos slidės lazdos snieglentininkui. Nuo uolų greičiau nusivartysi, negu kažkas iš keltuvo pasakys, kad pavojinga.

Išvada. Jei ne superinė lietuvių komanda, tikriausiai nebūčiau labai patenkintas atostogom. Antrą kartą važiuot norėtųsi nebent žinant, kad offpiste'uose prisnigta bent pusmetris powderio, yra halfpipe'as ir daugiau tramplynų :)

5.5/10

Prancuzai,swodi,nevaziuoja i jokias austrijas ir italijas.Prancuziskai snekancius sutiksi tik prancuziskoje sveicarijos dalyje.O del vazinejimo iki trasu po 15-25 minutes...del to ir perzegnojom austrija su italija.
swodis
2011-02-19 22:02:46
Statusas: Narys

Nebespejau ka nors patarti, lauksim Jusu ispudziu.

Nors ir nežadėti, bet įspūdžiai. :)

5.5/10

Liutauras
2011-02-04 21:38:48
Statusas: Svečias
Nebespejau ka nors patarti, lauksim Jusu ispudziu.
swodis
2011-02-03 09:48:47
Statusas: Narys

Man irgi patiko Obertauern, bet zmoniu kiekis uzmuse nora dar karta nuvaziuoti.
kada buvot, kada grįžot? Rytoj išvažiuojam į Obertauern. Gal kokių įdomesnių niuansėlių ir patarimų būtų? :)
Liutauras
2011-02-01 19:51:05
Statusas: Svečias
Prieš pora savaičių gryžome iš Lungau slėnio.Atostogos buvo puikios ir kaip visą laiką nepakartojamos.Sky pasą pirkome keturiems kalnams  kartu su Obertauernu nes kaina vistiek bus vienoda , o išbandyti kitas trasas labai jau norisi.Mums pasisekė  kai slidinėjome Obertauerne  oras buvo saulėtas ir labai gražus. Trąsos labai gerai paruoštos ir veiklos gali sau rasti nuo pradedančiųjų iki profesionalų. Galvojome kad per vieną dieną spėsime išbandyti visas trasas, bet labai klydome - prireikė visų trijų , likusias tris dienas praleidome kitose kalnų trąsose.Gyvenome st .Michael  miestelyje iš kurio iki Obertauerno apie 20 km, taip pat iki kitų kalnų iki 10 km.Šiaip jei gyvensite Obertauerne automobilio jums nereiks , o jau jei  kitame miestelyje patogiau vazinėti automobiliu, nes ski busai kursuoja  kartą  per valandą. Gero slidinėjimo kolegos
Man irgi patiko Obertauern, bet zmoniu kiekis uzmuse nora dar karta nuvaziuoti.