Here is a description of the location. It can contain HTML elements, like links.

Sniego zonos žemėlapis

ragga
2011-02-07 16:39:01
Statusas: Svečias
pries pora metu teko vaziuot traukiniu is lvovo iki rumunijos sienos pro frankovska. Vakare isvaziavom ryte buvom. Uz 4vieti kupe zmogui gavosi ~40 lt, jei plackarte ~25 lt. Miegamam vagone vaziavom vieninteliai :D Iki lvovo vaziavom ir traukiniais per lenkija bet su pora persedimu. Yra ir tiesioginis i lvova, bet per minska, o ten jau reiktu vizu ir pan. Tai tiek
komjaunuolis
2011-02-07 14:15:05
Statusas: Narys
Tiesa, o gal kas zinot, ar teko vaziuoti is Lietuvos iki Ivano frakovski traukiniu? butu visai tobula kelione. Nei policijos, nei duobiu, nei eiliu pasieny. O nuo traukiniu stoties iki kurorto 300grn. o telpa 4-6 zmones. ziurint koks taxas. vietoj nuo kalno, jei gyenat tokiau, irgi pilna autobusiuku ir vasmiorkiu. kainos nedideles labai. ant kuro ir vaziuokles tikrai susitaupo. Jei kas zinot, kaip susirasti bilietus, patarkit, dekui!
2011-02-07 14:01:41
Statusas: Svečias

Buvome ka tik vel sitam kieciausiam kurorte. Kaip visada, viskas ziauriai liuks, apie aptarnavima ir mentaliteta kas rase yra tikra netiesa, jei sedi tulas lietuvis surauktu snukiu ir bamba kaip viskas netinka arba pradeda del kainu bambeti, betkur nesusilauks malones, jei kam maistas neskanus, tai paieskokit, gal kur uz 5grn rasit pavalgyt, noriu pasakyti, kad jei issirenki pacius pigiausius apartamentus su pigiausiais pusryciais ir vakariene, tai aisku, kokybe atitinkama. i prieki atvaziavom per 18 val nuo Kauno, tame tarpe sustojom prekybcentry Ivano frankovske rimtai apsipirkti. Patarimas toks, atlekiat i Lvova, privaziuojat prie pirmo pasitaikiusio taksisto, graziai nusisypsot ir paprasot palydeti iki artimiausio isvaziavimo i Ivanfrankovski krypti. jis papraso 40 grn, ir net nesupranti, kokiu greiciu per miesta perskrodi i reikiama vieta, sutaupydamas koki 50 km ir pusantros val laiko aplinkeliu. Tulas lietuvis aisku bandys rast visas piktas kelia pats per miesta, tai teks tikriausiai skambinti viesbucio seimininkam kad atvyksit rytoj, nes miestas painus. Kokia tai bebutu salis p.m.e, bet jie visi megsta arbatpinigius, visi megsta sypsenas ir uz paslauga atsidekoja. Tikrai nuosirdesni zones uz musiskius. Del milicijos, gali visai nepakliut, o gali pakliut 3k. per kelione i viena puse. Ir tikrai busit kaltas. ir tikrai susimokesit. nebent turit kelias valandas ar viena para, jeigu pagavo savaitgali, laiko su jais aiskintis. suskaiciuojat kiek matot aplink policininku, issitraukiat tiek simtiniu grn. ir vaziuojat toliau. Arba graziai nusisypsot, pakalbat, mandagiai ir sumokat kiekvienam po 50. Jei pagavo sekmadieni, o jus vaziuojat namo, tai gerai paburnokit ir surasys protokola, paims teises, panakvosit viesbuty artimiausiam prie kelkrascio, ryte susimokesit banke pilna bauda ir krykstaudami vaziuosit namo. Jie ta gali. Del gyvenimo, tai visi jau zinot. gyveni iesteli-moki brangiai,  gyveni toliau, abai mazai moki. Valgai ant kalno-moki dvigubai, valgai namie-mazai labai sumoki. Paciam miesteli, papedej trasu-kaip ant kalno, taigi geriau valgyt, kur grazi panorama. Virsukalnes baruose dviese tikrai pavalgysit uz 30$. Del keliones atgal siulyciau vaziuoti pro slovakija, tai nereikes pries vaziuojant filosofuoti "o gal visgi nebus eiliu"., padarysit 200km gal lanksta, bet lietuvoj busit valnda ar dviem anksciau ir toj pusej geresni keliai. Na zodziu viskas ten puiku ir tikrai visiem patariu bent karta ten nuvaziuoti, kad pamatyti, kaip "leninas mire ir laikas sustojo". As aisku, nekalbu, apie pati kurorta, nes keltuvai, barai ir k.t. neradau kuo nusileidzia Europos kurortams. Ir dar pamatysit nauju rusu ir rusiu su versaci slidem ir blizganciais svarovskiais slidziu batais, kas nemaziau linksmai nuteikia ir kitaip supranti anekdotus apie juos. Matai, ciuozia porele, ir tikrai pasistenge, "kad Visi suprastu kas MES" ir jei vaziuosit kita met, pasirupinkit salmais, nes lyg planuoja padaryti privalomu dalyku. Cia gal ne vieta apie tai rasyti, bet traumu ten yvyksta nemazai. ir rimtu. Linkejimai, jei skaito tie, su kuriais susitikom prie Bukos. Sveik jaunuoli ir sok vel ant lentos. IKI!

renatasx
2011-02-05 21:59:57

tiesa apeie atsargines padangas

griztant sutikom tautiecius lenkijoje 200km iki sienos su prakirsta padanga   virukai nezinojo kur  yra "zapaske" ir ar aplamai ji yra ju masinoje . Apziurejes masina vaikinas parode du varztus nes raktu apsoliuciai jokiu neturejo paprase raktu atsukt tipo nuimt atsarginiam ratui

viskas ok atnesu raktus draugiskai nusukam (juk reikia padet saviems ) o tada SIURPRAIZ vietoj rato nukrito duju balionas  ir pradejo teket dujos .

taip kad patarimas - padanga galima prakirst ne tik ukrainoje o zinot kur yra atsarginis ratas ir ar aplamai jis ten yra butina !!!!!!!!

renatasx
2011-02-05 21:44:57

sveiki

ka tik grizau is bukovelio viskas tas pats kaip ir pernai

tik prie sienos nebereikia pildyt deklaraciju bet vis tiek uztrukom pora valandu o atgal kadangi ten diz kuras pabranges (na taip as manau ) nebuvo jokios eiles tai pralekem per 2.5-3 val

tiesa yra naujas kelias pro jablonica link kalno

tiesa kaip maciau zemai parasyta nepasitikekite gps nes nuveda baisiais keliais jei kerti siena per Rava-rusko tada trecias isvaziavimas vaziuojant kairiu Lvovo apvaziavimu link Stryji

2011-02-05 14:55:24
Statusas: Svečias

matosi tu esi jaunas sios kartos atstovas, todel daugybe dalyku pamatei tamsiomis spalvomis. Siaip ten zmones daug nuosirdesni uz mus ir zymiai maziau sugadinti nei mes.

Mantas
2011-02-05 11:54:29
Statusas: Svečias

Šį sezoną teko būti CZ Spindleruv Mlyn'e ir UA Bukovel'yje.
kaip nebutu keista trasos ir keltuvai geresni UA. 16 keturviečių keltuvų, trasos įvairios... na mėlynos perkrautos, tačiau prie keltuvų stovėti beveik nereikia. Keltuvai - 5d. 300lt.
Kainos pačiame Bukavelio kurorte DAUG didesnės nei Čekijoje. Ant kalno alus 5.5LT (17UAH) du čeburekas 5-6LT (15-20UAH) , 100g šašlo 7-10LT (25-30UAH) porcija ~300g bus 30LT be garnyro, Horticos horilkos butelis 40LT (120UAH), kai parduotuveje 7,5LT.

Viešbučių kainos pačiame kurorte taip pat neadekvačios - dvivietis numeris šalia trasų nuo 300LT. Kokybės ten didelės neieškokite... pvz Shelter viešbuty net Ski Room'o nėra o kambario kaina virš 100EUR.
Visai kitos kainos gretimuose kaimeliuose Jablunica, Jasinia.... ten išvardytas kainas galima dalinti iš 3,5. Viskas tikrai labai pigu. Na apie kokybę ten net kalbėti nereikia. Vietiniai apie ją labai savotišką požiūrį turi.

Bukovelis - naujas, gerai ir protingai suprojektuotas slidinėjimo kurortas. Visas miestelis yra vienos įmonių grupės rankose... Viskas nauja, karpatų autentikos nėra.... Na o ten, kur ta autentika yra ... neduok dieve, siaubinga betvarkė.

Žmonės hamai, storžieviai, girtuokliai... Na, pas mus irgi tokių pilna, tad nenuostabu, kad vietinius vadina labai draugiškais. Lipa per galvas eilėje, stumdosi, keikiasi, trasoje šiukšlina. Teko stebėti įdomu reiškinį: prie keltuvų yra 4 varteliai paprasti ir 1 VIP, kad išskirtiniai galėtų be eilės ant keltuvų pakliūti... taigi prie paprastų vartelių eilių nebuvo, o prie VIP visuomet eilutė driekėsi. Aptarnavimas - nulis, kiekvienas kontaktas su aptarnaujančiu personalu lengvas šokas. Žodis HOSPITALITY dabartinei kartai taip ir liks nesuprantamu terminu.

Keliai - siaubas... nuklydus nuo nacionalinių kelių į regioninius tenka melstis, kad važiuoklė atlaikytų. Supratau, kodėl vietiniai ima du atsarginius ratus. Gerai išanalizuokite maršrutą ir nepasitikėkite aklai GPS'u, kitaip kelionė 40 metų atgal garantuota. Teks vidutinių 40km/h greičiu lenkti dvikinkius vežimus ir roges. (Šią patirtį aš prie pozytivių kelionės įvykių priskiriu).

Prie sienos stovėjom 7 valandas. Komentarų čia manau nereikia.

Išvada: būtų idealus kurortas, jei ne vietinių mentalitetas, keliai ir sienos kirtimas. 10 metų tikrai ten nebevažiuosiu. Na, o į Spindlerį gal.

cekas
2011-01-26 14:49:45
Statusas: Svečias
Ukrainoi alus net lito nekainuoja, bet Cekijoje ytariu dar pigiau
Andris
2011-01-26 10:19:18
Statusas: Narys

cekijoj du kart prastesne situacija kaip minimum, o kainos didesnes. Tai ir renkasi kas kam prie sirdies - ar geresnes trasos, ju kiekis, nuosirdus zmones, pigus maistas ir galutinis balansas arba kitas variantas geresni keliai iki lenkijos, slovakijos ar cekijos ilgesnes eiles prie keltuvu (palaukti 20-40min)...

dvi žiemas buvom Čekijoj tai darbo dienom prie keltuvu išvis nereikia laukti... nusileidi ir vėl kyli... o trasos tai puikiai paruoštos... maisto kainos pigiau nei pas mus... o apie alaus kainą net nepadoru sakyti... bet čia jau skonio reikalas kur važiuoti
vaidas147
2011-01-25 19:29:06
Statusas: Svečias
heh, kaimynai su kemperiu pasivaideno :) mes irgi tam paciam bukovelyje buvom, viska ka mantas susake pritariu, tiesa vazivom dzipu, tai greiti sugebejom laikyt didesni keliuose.  dar del sienos patarimas -  neatsidurkit prie jos  8 ukrainieciu laiku, keicias pamainos pas juos, o uz valandos pas lenkus, tai griztant strigom tik del sito 2  valandom. o seip - paslidinejom super, kas patiko man su snieglente kad faktiskai i visus keltuvus galima sakyt iciuozt galima, kojos galima sakyt atseginet nereikejo.

Sutinku del i keltuva ivaziuojant su snieglente net apkaustu dirziukai uzsala

mes isvaziuojam sestadieni velai vakare